top of page

3 דרכים למצוא מניות זולות עם פוטנציאל עצום


פני סטוקס




לקנות בזול ולמכור ביוקר זה חלומו של כל משקיע. כולנו פנטזנו לקנות מניה ולראות אותה נוסקת מעלה עשרות ומאות אחוזים. עם זאת, לעתים קרובות מדי, המשקיעים לעולם אינם מממשים את החלום הזה.

למה זה קורה? בפוסט הבא נחלוק כמה מהבעיות הנפוצות הללו ונציג לכם את הפתרונות כדי שתוכלו להפוך למשקיעים טובים יותר.


1. הזהרו מלחפש תחתיות

אין ארוחות חינם, ואם לא חינם אז לשלם כמה שפחות זו האלטרנטיבה הטובה ביותר. כלומר בואו נודה בזה, מי לא ירצה לקנות בשפל של 52 שבועות ואז למכור בשיא של 52 שבועות? הבעיה היא שלפעמים התחתית שאתה רואה, היא בכלל לא התחתית. בדרך כלל, מניות שעושות שפל חדש של 52 שבועות אינן המניות שאתה צריך לקנות. השוק אומר לך שמניה זו שווה פחות ופחות כאשר היא מופיעה ברשימת הנמוכים של 52 השבועות.


חיפוש אחר תחתית הוא נכון עבור מניות מסוימות בלבד, אך משקיעים שרוצים לראות תשואות טובות בפרק זמן סביר צריכים להימנע ממניות בתחתיתן ה"מדומה ". חפשו תמיד אישור לכך שהתחתית קיימת והמניה מתאוששת.


2. נהלו נכון את הסיכון

קניית מניה במחיר נמוך נראית לפעמים כמו מיזם חסר סיכון או סיכון מוגבל מאוד. כמה היא יכולה עוד לרדת? התשובה לזה היא תמיד זהה. כל מניה ומניה יכולה לרדת ב 100% מהמקום בו נסגרה יום קודם. לעיתים נדירות זה קורה, אבל הנקודה היא שאתה צריך לחשוב על תשואות באחוזים מאשר מחירי המניות האבסולוטים. מניה בסך 7 דולר שיורדת ל -3.50 דולר היא הפסד של 50% וזה מספר קשה לבליעה.


הפתרון לבעיה זו הוא גודל הסיכון. אתה חייב לדעת כמה מהתיק שלך צריך להיות מוקדש לאותה מניה ולא לשים את כל הביצים שלך בסל אחד. זהו כלל חשוב לכל משקיע, מכיוון שלכל אחד יש כמות שונה של דולרים הניתנים להשקעה, ולרובם גם טווח זמן שונה. גודל הסיכון הנכון יאפשר לכם לעמוד באובדן לטווח הקצר וגם לעודד הצלחה לטווח הארוך.


3. לא ממצעים בירידות

משקיעים רבים מאמינים כי המניה שהם בוחרים מיועדת להצליח. כלומר, הם ערכו את המחקר שלהם (דל ככל שיהיה או לא) והעלו את הרעיון, תהליך קבלת החלטות מסוג זה מוביל משקיעים רבים לההתאהב ברעיון רע. כאשר משקיע קונה מניה בסכום של 8 דולר ואז מכפיל את הכמות במחיר של 6 דולר, הבעיה הופכת להיות גדולה יותר כאשר המניה עוברת ל -5 דולר. עכשיו יש לך פי שניים יותר מניות שמפסידות יותר כסף.


הרעיון לחתוך הפסדים ולמצע ברווח הוא משהו שאפילו המקצוען הכי מנוסה מתקשה איתו. לעתים קרובות, מניות במחיר נמוך צונחות במהירות כשיש צרות בשווקים ... ואף אחד לא רוצה את זה.


העצה הטובה ביותר להפקת רווחים גדולים במניות במחיר נמוך:

היה סבלני עם ההשקעות שלך. מניות במחירים נמוכים בדרך כלל זקוקות ליותר זמן התאוששות. מנה בריאה של סבלנות דרושה כדי לקבל רווחים גבוהים.


נצל את שירות "המלצות ההשקעה" שלנו למצוא מניות שהאנליסטים רואים שהן בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר. מערכת פיורד מודדת את אומדני הרווחיות של המודלים מכל האנליסטים הטובים בעולם ומשווה בינהם.

את ההמלצות מקבלים ישירות לחשבון כולל כמותיות , טווחי כניסה והוראות הגנה - לניהול סיכונים נכון ומדוייק.


הערכת הסיכון היא משימה קשה ומורכבת. אחת הדרכים להגביל את הסיכון היא פיזור החשיפה למספר מניות במחיר נמוך. פרשו את השקעותיכם בין כמה שיותר מניות. תיק גדול יותר יפיץ את הסיכון על פני מגוון רחב של מניות וייתן לך סיכוי טוב יותר להצליח.

bottom of page