top of page

6 ההשקעות המומלצות לשנת 2021

"ההשקעה המוצלחת ביותר היא לצפות את הציפיות של אחרים" - ג'ון מיינרד קיינס

המגמות לטווח הקצר חשובות. אבל הן לא בהכרח גוברות על המגמות ארוכות הטווח. עם זאת, קשה למוח האנושי - שכל כך רגיל להתעסק בהווה - להסתכל קדימה. ישנם טרנדים רבים שירכזו את מירב העניין בעתיד ולכן אנו ממליצים לכם ללמוד את רשימת נושאי ההשקעה המובילים לדעתנו אשר יאפיינו את צורת חיינו בעתיד. מהסיבה שמגמות אלו מאיצות במהירות את האופן בו אנו חיים, עובדים ומשקיעים.


כעת, לאחר שהדמוקרטים שולטים בסנאט ובבית הלבן, הצפי להמשך השקעה בתחומים מסויימים גדל.

הסכמה הבאה היא התמצית של החזון בנוגע לנכסים שונים עוד מימי ביל קלינטון.


בטבלה מטה ניתן לראות את "אפקט הנשיאים" והשפעתם על נכסים מסוגים שונים בזמן כהונתם

השפעת הדמוקרטים על שוקי ההון

ניתן לראות ללא ספק שהשווקים בעולם אוהבים את העובדה שהדמוקרטים בשלטון. ובפרט שוק המניות האמריקאי.


אז מהם הטרנדים החמים לשנת 2021?


1. רכבים חשמליים - אימוץ הרכבים החשמליים מסביב לעולם וגידול בקצב הייצר על מנת לעמוד בביקושים. קיימות שתי תעודות סל החשופות לתעשייה זו. בכל הקשור להספקת סוללות לרכבים, סימבול LIT. ייצרניות הרכבים, DRIV.


2. מטבעות קריפטו - האבולוציה של המערכת הפיננסית שלנו. שני תעודות ETP שמאפשרות חשיפה למטבעות: BITW - אינדקס מגוון של 10 מטבעות קריפטו מובילים; ETHE - תעודה המתמקדת במטבע האת'ריום, שנמצא ממש מאחורי הביטקוין לפי גודל השוק.


3. מדיה דיגיטלית ו-eSports - שתי תעודות הסל לחשיפה לענפים אלו: CCON עם התמקדות בתוכן דיגיטלי לצרכנים; NERD למשחקי ספורט בדיגיטל ומשחקי וידאו.


4. הנדסה גנטית - הנדסת ה- DNA האנושי לצרכי רפואה. תעודות הסל הרלוונטיות: ARKG המנוהלת באופן פעיל; GNOM לגרסה החשופה כאינדקס.


5. הדפסה בתלת מימד - מהפכת אופן ייצור החומרים. לחשיפה לתחום מהפכני זה: תעודת סל PRNT של ARK.


6. אנרגיה נקייה - השגת כוח תוך שמירה על כדור הארץ שלנו. שתי תעודות סל למעוניינים: PBW לחשיפה רחבה לפתרונות אנרגיה שונים ומגוונים; TAN להתמקדות באנרגיה סולארית.





bottom of page